Service Manager till NORIAN!

NORIAN utför tjänster inom lön, ekonomi och robotisering. Vi har 550 anställda och finns i 6 länder i Nordeuropa, med över 1000 kunder (https://norian.se ). Vi har lång erfarenhet inom de flesta branscher och utför tjänster för både små och stora företag.

Vårt mål är att förenkla ekonomi- och löneprocesser för våra kunder genom våra kunniga och professionella medarbetare samt smarta IT-lösningar!

Arbetsbeskrivning

Till vårt team i Sundbyberg söker vi en Service Manager med fokus på våra nuvarande kunder, nya kunder och på att kvalitetssäkra samt effektivisera processer. Vi är inne i en expansiv fas och söker dig som vill delta i att bygga upp verksamheten och växa med oss. Sälj är en viktig del av rollen som Service Manager och du skall känna dig bekväm med att självständigt åka ut till företag för att presentera NORIAN och våra tjänster samt att förhandla nya avtal.

Du ansvarar för leverans till berörda kunder vilket bland annat innebär att du koordinerar processerna internt inom NORIAN Group och ser till att vi levererar en hög och jämn kvalitet till kunderna.

Du arbetar aktivt med att säkerställa och automatisera våra interna processer samt med att proaktivt förbättra processerna för kunderna. Då vi även arbetar med robot (RPA) ansvarar du även för att i största möjliga mån robotisera processer.

Det är viktigt att du har god förmåga att skapa rutiner och struktur omkring dig. Du har ett nära samarbete med våra ”nearshoring siter” och våra leveransteam i Litauen och Polen, för att bland annat säkerställa kompetensnivå och effektivitet. Månatligen följer du upp och analyserar KPIer och tillsammans med våra leveransteam arbetar du proaktivt med förbättringar.

Du är van att arbeta i olika ERP- och Workflowsystem och är en skicklig systemanvändare samt har goda kunskaper i Excel.

Du säkerställer att vi följer lagar och regler samt att både NORIANS och kundens policies efterföljs.

Kvalifikationer

  • Flerårig erfarenhet av arbete inom ekonomi
  • Vi ser gärna att du har högskoleutbildning
  • Erfarenhet av förändringsarbete, t ex systembyten, processförändringar m.m.
  • Erfarenhet att arbeta med både externa och interna kunder, t ex i Shared Service och/eller outsourcingverksamhet
  • Affärsinriktad med resultat och målfokus
  • Mycket goda kunskaper i engelska, andra nordiska språk är meriterande
  • Erfarenhet av lönearbete är meriterande

Personliga egenskaper

Du tar egna initiativ för att NORIAN skall växa. Du söker upp nya potentiella kunder för att presentera NORIAN samt våra tjänster och du känner dig trygg i att förhandla nya avtalskunder.

Du kommunicerar på ett tydligt och coachande sätt och ”trivs och drivs” av att samarbeta och utbilda våra leveransteam.

Du förstår värdet av att säkerställa en hög och jämn kvalitet och att ge service både internt och externt. Du är strukturerad, ansvarstagande samt initiativtagande. Du har förmågan att se såväl detaljer som helheten vilket gör det lätt för dig att prioritera rätt. Du är förändringsbenägen och ser möjligheter i vardagen.

Du är positiv, handlingskraftig och har hög social kompetens.

Placeringsort: Sundbyberg


Ansökan

Tjänsten söker du genom att maila till Jessica.Lindgren@norian.se. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

 

Berätta lite om dig.

Tack för att du kontaktar Norian. Vi ser fram emot ditt CV och att få träffa dig. Lycka till!

 

Har du frågor om tjänsten?

 


 

Några av de företag som valt NORIAN